Belangrijkste resultaten
- VNN krijgt als gemiddeld rapportcijfer een 8,6 voor ambulante behandeling en 7,7 voor klinische behandeling.
- Op het onderwerp Bejegening scoren wij een 3,9 op een schaal van 1 tot 5. Dit betekent dat onze cliënten zich serieus genomen voelen tijdens hun behandeling bij VNN.
- Op het onderwerp Informatie over de behandeling scoren wij een 3,6 op een schaal van 1 tot 5. Dit betekent dat het overgrote deel van onze cliënten goed wordt geïnformeerd over de behandeling.
- Op het onderwerp uitvoeren van de behandeling scoren wij een 3,7 op een schaal van 1 tot 5. Dit betekent dat het overgrote deel onze cliënten aangeeft dat de behandeling de juiste aanpak is geweest voor hun klachten.
- Op het onderwerp Meebeslissen scoren wij een 3,9 op een schaal van 1 tot 5. Dit betekent dat het overgrote deel van onze cliënten aangeeft te kunnen meebeslissen over de behandeling.
Uitkomsten van het cliënttevredenheidsonderzoek
Het onderzoek laat zien dat cliënten tevreden zijn over onze zorg. Maar, het kan altijd beter en daarom gebruiken we de uitkomsten van het onderzoek ter inspiratie om onze zorg nóg beter te maken. VNN bespreekt de uitkomsten van het cliëntentevredenheidsonderzoek met de cliëntenraad. Daarbij wordt afgesproken welke acties ondernomen worden om de tevredenheid van cliënten te verbeteren.