Je hebt een vacature gevonden die bij je past en een brief en cv naar ons gestuurd. Heel goed! In de onderstaande stappen beschrijven we wat er dan gebeurt.
- Stap 1
- Na ontvangst van jouw sollicitatie, sturen we je binnen 1 à 3 werkdagen een ontvangstbevestiging per mail. Na sluitingsdatum sturen we alle brieven en cv’s door naar de teammanager. Je krijgt via de mail bericht of je bent uitgenodigd voor een gesprek.
- Stap 2
- Als je door bent naar de volgende ronde, voer je het sollicitatiegesprek met 1 of 2 commissies die doorgaans bestaan uit de teammanager, collega’s uit het team en een adviseur van P&O. Soms is er een 2e gespreksronde, een assessment of meeloop dag(deel).
- Stap 3
- Als beide partijen met elkaar verder willen verwelkomen we je graag als nieuwe collega! De teammanager belt je met het goede nieuws en bericht je over de verdere procedure. De teammanager wint ook informatie in bij de door jou opgegeven referenten.
- Stap 4
- Het aanstellingsgesprek, waarin je de arbeidsvoorwaarden bespreekt, voer je met een P&O adviseur. Vaak is je toekomstige teammanager hier ook bij aanwezig.
- Stap 5
- Valt de keuze helaas niet op jou na de gespreksronde, dan neemt de teammanager binnen 1 à 2 werkdagen telefonisch contact met je op en geeft je een persoonlijke motivatie voor je afwijzing.
- Stap 6
- Als de keuze niet op jou gevallen is, verwijderen we je gegevens. Als we denken dat we in de nabije toekomst mogelijk wel een functie hebben die bij jou past, nemen we de gegevens met jouw toestemming op in ons portefeuillebestand.